Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Therese Bergqvist - 1 januari 2009 11:32

Jaha  då var det 2009 då, hoppas det här året blir ett bra år med mycket skoj, hundträning och förhoppningsvis tävling också :).


Hundarna och jag var hos mamma och käkade på kvällen, men vid halv nio åkte jag hem för grannarna hade redan börjat smälla och jag märkte på lillen att han tyckte att det var obehagligt. Väl hemma så var det ju lugnt och skönt :).... Men vid tolvslaget så smällde grannen en massa raketer och smällare så vi höjde tv:n ordentligt och körde lite godis sök.. men lillen var ändå lite orolig men som tur är så var det ingen oro som låg kvar efter smällandet var över och idag är han som vanligt skönt!!


Återkommer med mer om en stund... voffarna vill ta en sväng i det vackra vädret :)


Då är jag tillbaka igen då, hundarna trötta efter bus och promenader. På lunch promenaden märkte jag av lite orolighet från Froddie men som tur var så varade det bara i början han kollade in både mig och Groy men Groy är inte berörd för femöre så efter en liten stund så släppte det.

Nu ska vi slappa framför tv:n och bara ta det lugnt


Hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards