Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

En till bild

Av Therese Bergqvist - 27 oktober 2008 17:44

Blir sååå sur för jag fattar inte hur man lägger im text mellan bilderna skit irriterande. Här kommer i alla fall en bild till på Groy och en nästan stor Froddie :-)..

 
 
Johanna

Johanna

27 oktober 2008 19:22

Halloj!
det är jättelätt! Börja med att ladda upp de bilder du vill ha och skriv 1,2,3 eller berskrivning så du vet vilken bild du lägger in sen så de kommer i rätt ordning. Skriv text som du gjort nu, flytta ner markören till raden under din text och tryck på return så det blir en tom mellanrad mellan din text och markören. Skriv bbbbbbbb eller dylikt, flytta upp markören till tomma raden ovanför och infoga bilden du vill ha. Runt bilden blir det vita rutor, nu måste du markera på texten ovanför och vänsterklicka för att sedan tycka på vänsterjusteringslinjerna i fönstret ovanför. Annars kan din (tills vidare) bbbbbbb-text hamna till höger om bilden, inget kul! När det är klart flyttat du ner markören till bbbbbb-texten och raderar den för att skriva vad du hade tänkt. Krångligt? Nä inte när tom jag klarar det!
Kul med ny blogg!
Nu måste jag kolla runt lite i den :-)

Kraaaam

http://www.krokanden.se

 
Jag igen

Jag igen

27 oktober 2008 19:56

Glömde ju säga vilken fin altan du har fått! Och vad stor lillkillen har blivit!
Vad hände med din hemsida?
dubbelkram

http://www.krokanden.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Bergqvist - 24 februari 2009 21:18

Hallojsan, det va ett tag sedan jag uppdaterade här. Men har haft fullt upp med hundar, hästar och pluggande. Kommer inte ihåg om jag skrivit att det flyttat hit en häst som heter Brolle, ett varmblod på snart 7 år. Hjälper till med honom varannan da...

Av Therese Bergqvist - 4 januari 2009 10:41

Vintern har äntligen kommit till Nyköping, så skönt förutom att lillen VERKLIGEN behöver trimmas nu eftersom han får massa snöbollar på och under tassarna. Men på fredag är det dax och då ska han bli stylad och snygg igen :). Hade jätte trevligt igår...

Av Therese Bergqvist - 3 januari 2009 12:25

Jo faktiskt så snöar det idag :), äntligen så blir det lite ljusare på kvällarna. Hundarna har varit ute hela förmiddagen, först gick vi en prommis på 1 timme sen frukost sen ut igen och fixa i stallet... hundarna sprang runt på gården och busade med...

Av Therese Bergqvist - 2 januari 2009 20:21

är vad jag har just nu, de har busat i princip hela dagen... Maja grann tjejen på 10 år och hennes kompis har varit här och busat med hundarna, vi tog även en prommis tillsammans och tjejerna sprang och gömde sig så hundarna fick leta efter dem ett p...

Av Therese Bergqvist - 1 januari 2009 11:32

Jaha  då var det 2009 då, hoppas det här året blir ett bra år med mycket skoj, hundträning och förhoppningsvis tävling också :).   Hundarna och jag var hos mamma och käkade på kvällen, men vid halv nio åkte jag hem för grannarna hade redan börjat smä...

Ovido - Quiz & Flashcards